بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هر آنچه در برنامه 90 گذشت

به گزارش خبرگزاري فارس برنامه 90 شب گذشته به مسائل رخ داده در فوتبال در هفته گذشته پرداخت..

با توجه به تعطيلي مسابقه ليگ برتر اين برنامه تا دو ماه آينده تعطيل خواهد بود اما شب گذشته برنامه مفصلي به روي آنتن رفت.

نظرسنجي اين هفته برنامه 90 به مهمترين اتفاق فوتبالي در سال 90-91 اختصاص داشت که در نهايت بيش از 45 درصد مردم به مکان دوازدهمي پرسپوليس در جدول رده‌بندي راي دادند. نتايج ضعيف استقلال در نيم فصل دوم، قهرماني سپاهان براي سومين بار متوالي، نايب قهرماني تراکتورسازي و نتايج خوب صبا و نفت از ديگر گزينه‌هاي نظرسنجي برنامه 90 بود.

 

 در ابتداي برنامه کرانچار سرمربي سپاهان در اصفهان به صورت تصويري با برنامه 90 ارتباط برقرار کرد.

 

وي با اشاره به جدايي‌اش از پرسپوليس گفت: 15 روز قبل از شروع ليگ تيم را تحويل گرفتم و نتايج خوبي که کسب کرديم. احساسم اين بود که اگر در آن سال قهرمان نمي‌شديم مي‌توانستم تيمي بسازم که سال آينده قهرمان شود اما تاکيد مي‌کنم که جدايي من از پرسپوليس مهربانانه بود و آرزو مي‌کردم اين تيم با دايي موفق شود. من راه خودم را رفتم و دايي نيز راه خود را رفت.

 

کرانچار حضورش در تيم ملي کرواسي را تکذيب کرد و گفت: رياست فدراسيون فوتبال کرواسي دچار مشکل است و من به اين کشور نمي‌روم و به فکر سپاهان و قراردادم با اين تيم هستم.در ادامه محرم نويدکيا کاپيتان تيم سپاهان مثل کرانچار به صورت مستقيم روي آنتن آمد و اظهار نظرهاي جالبي کرد.

 

وي در خصوص اختلاف نظر در هيئت مديره سپاهان در ابتداي مسابقات ليگ برتر گفت: هنگامي که براي تمديد قرارداد به باشگاه رفتم حسيني گفت بيشتر از 350 ميليون به کسي نمي‌دهيم و من هم گفتم هيچ کس در تيم نمي‌ماند. حتي هادي عقيلي مي‌خواست نصف مبلغ پيشنهادي تيم قطري را از سپاهان بگيرد و بماند اما آنها قبول نکردند و گفتند اگر تو به عنوان کاپيتان با اين رقم تمديد کني بقيه هم مي‌مانند.

 

نويدکيا عنوان کرد: نمي‌دانم چرا همان کساني که من مي‌گفتند سپاهان بهترين تيم و امکاناتش خوب است به يکباره مشکل خانوادگي پيدا کردند و يکي مي‌گفت همسرش نمي‌تواند در اصفهان زندگي کند و اينجا را ترک کرد.

نويدکيا در خصوص اينکه گفته مي‌شود سقف قرارداد رعايت نشده گفت: شک نکنيد که هيچ کس سقف را رعايت نکرده و به نظرم اين قانون باعث شد هر بازيکن معمولي در مورد سقف قرارداد صحبت کند.

وي در خصوص اختلافاتش با امير قلعه‌نويي گفت: اصلا با قلعه‌نويي اختلاف نداشتم فقط چند بار براي منافع تيم با هم در يک اتاق صحبت کرديم و به جمع‌بندي مي‌رسيديم. او يکي از مربيان فني ايران است که در مدت حضورش خيلي به من کمک کرد چون در زمان فوتبالي‌اش خيلي مصدوم شده بود و به همين خاطر من را درک مي‌کرد. من فقط يک بار گفتم قلعه نويي به جاي اينکه در نيم فصل پايش را جراحي کند بهتر است در پايان فصل اين کار را انجام مي‌داد چون تمرينات ما در غياب او انجام مي‌شد.کاپيتان سپاهان در مورد اينکه آيا بازيکنان تيمش عليه بوناچيچ کودتا کرده بودند گفت: کودتايي در کار نبود اما لوکا نسبت به همه چيز بدبين شده بود و حتي يک روز در محل تمرين گفت اگر تماشاگران جانواريو را تشويق کنند او به آنها پول داده است. مديرعامل هم در تمرين حضور داشت و خطاب به او گفت حق نداري به بازيکنان توهين کني. محسن بنگر و رحمان احمدي فقط در خصوص لوکا نظرشان را به هيئت مديره گفتند و بحثي به نام کودتا نبود.

در ادامه برنامه حواشي بازي داماش دورود و ايرانجوان بوشهر به تصوير کشيده شد که چگونه مردم پس از صعود داماش به خيابان‌ها ريخته و به شادي پرداختند.

يکي ديگر از آيتم‌هاي برنامه 90 به اتفاقات پيرامون مجتبي جباري و باشگاه استقلال اختصاص داشت. در اين بين مديرعامل باشگاه استقلال که قبلا اعلام کرده بود بازيکني که اغتشاش مي‌کند احتمال محروميتش توسط فدراسيون وجود دارد حرف‌‌هايش را به گونه‌اي ديگر عنوان کرد و گفت از کلمه اغتشاش استفاده نکرده است. اين در حالي است که فايل صوتي مصاحبه فتح‌‌الله‌زاده‌در خبرگزاري فارس موجود است. مديرعامل استقلال پيش از اين نيز در چرخشي 180 درجه‌اي درباره اين موضوع صحبت کرده بود و اين بار نيز زير حرفش زد در حالي که در صورت لزوم فايل صوتي مصاحبه فتح الله زاده روي خروجي خبرگزاري فارس قرار خواهد گرفت.

بخش پاياني برنامه 90 به صحبت‌هاي بهروان در مورد منع حضور دروازه‌بان خارجي اختصاص داشت و البته رئيس کميته انضباطي و منصوري نيز روي خط آمدند که در اين بين حسن‌زاده توضيحاتي را در مورد راي صادره اعلام کرد.

 همچنين فردوسي‌پور اعلام کرد به دليل تعطيلي ليگ برنامه نود حدود 2 ماه تعطيل خواهد بود و برنامه آينده نود اواخر تيرماه روي آنتن مي‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:برنامه نود,استقلال,فتح الله زاده,جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com